نقش دستگاه مونوسایکلون در سیستم بازیافت رنگ پودری

  •  
    •    استان: تهران
    •    شهر: چهاردانگه
    نقش دستگاه مونوسایکلون در سیستم بازیافت رنگ پودرینقش دستگاه مونوسایکلون در سیستم بازیافت رنگ پودری

    نقش دستگاه مونوسایکلون در سیستم بازیافت رنگ پودری


    مونو سایکلون
    این دستگاه وسیله ای است که می تواند ذراتی با قطر بیش تر از۱۰میکرومتر را جمع و جدا کند. این دستگاه در اصل برای رنگ های پودری استفاده می شود و در واقع قطر ذرات رنگ های پودری ۱۰ میکرومترمی باشد. دستگاه مونو سایکلون برای بازیافت رنگ های از دست رفته به کار می رود و در اصل دارای فیلتری می باشد که این ذرات رنگ را جمع می کند و سپس می توان مجدد از آن ها جهت رنگ کاری استفاده کرد. از مونو سایکلون در صنعت به وفور استفاده می شود زیرا قابلیت جداسازی رنگ پودری از ذراتی مانند غبار را دارا می باشد. ذرات رنگی که شکسته شده اند نیز توسط این دستگاه بازیافت می شوند و میتاون از آن ها دوباره استفاده کرد.
    نقش دستگاه مونوسایکلون در سیستم بازیافت رنگ پودری
    از معایب این دستگاه می توان به این نکته اشاره کرد که میزان رنگ زیادی را هدر می دهد. در واقع این هدر رفت اصلا به نفع صنعت نبوده و می توان همان مقدار رنگ هدر رفته را اصولا دوباره بازیافت نمود و از آن استفاده کرد. رنگ های پودری را با استفاده از این دستگاه می توان بازیافت کرد.
    ویژگی و خوصصیات دستگاه مونوسایکلون
    این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که فن های موجود در دستگاه در اطراف ذرات رنگ قرار نگیرند و فرایند بازیافت و فیلتراسیون به خوبی صورت گیرد. اصولا از فیلترهای استوانه ای در دستگاه مونوسایکلون استفاده می شود زیرا امکان قرار گیری مواد در کنار فن را به شدت کاهش می دهند. این دستگاه دارای سیستم بسیار قوی می باشد که اصولا به عنوان سیستم بازیافت قوی شناخته می شود. از این سیستم در مواردی استفاده می کنند که بیش از دو عدد سیستم پاشش رنگ وجود داشته باشد. از ویژگی های برجسته این دستگاه می توان به تمیز کردن فیلتر ها به صورت خودکار اشاره کرد.



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (02.05.2024)
    Free PHP Counter