سایت من میتونم – کسب درآمد اینترنتی

  •  
    •    استان: خوزستان
    •    شهر: اهواز
    •    محله: حسینی
    سایت من میتونم – کسب درآمد اینترنتیسایت من میتونم – کسب درآمد اینترنتی

    سایت من میتونم – کسب درآمد اینترنتی


    اگر شما توانایی و دانش خاصی دارید من میتونم این امکان را برای شما امکان پذیر مینماید تا به راحتی از توانایی و دانش خود استفاده کرده و به عنوان فریلنسر ( آزادکار ) شروع به کسب درآمد نمایید . برای پیدا کردن پروژه مناسب خود می‌توانید دسته بندی کارها را بر اساس مهارت مورد نیاز ، بودجه و زمان انجام آن انتخاب نمایید .

    شما در سایت من میتونم صفحه شخصی خواهید داشت که می‌توانید مهارت‌ های خود را در آن ثبت کنید و رزومه‌ خود را به آن اضافه نمایید همچنین می‌توانید عکس‌ خود را به همراه اطلاعاتی که مایلید درباره شما بدانند را در قسمت ناحیه کاربری صفحه خود اضافه نمایید .

    همچنین در صورتی به دنبال فردی با مهارت و دانش خاصی هستید ٬ من میتونم مرجعی به روز برای برون‌ سپاری کارهایتان در تمامی زمینه‌ هاست برای ثبت پروژه خود و برون سپاری آن میتوانید از اینجا شروع کنید.

    طراحی سایت و بنر , فناوری اطلاعات , تایپ و ترجمه و تولید محتوا , تولید محتوا و نویسندگی سایت و شبکه های اجتماعی , افزایش رتبه سایت و هزاران زمینه کاری دیگر از جمله دسته‌ بندی‌ های قابل دسترس برای شماست.

    ما یک سایت آنلاین هستیم که با فراهم کردن ابزار مناسب برای انسانهای با انگیزه ، کمک می کنیم تا جهان به مکان بهتری برای زندگی تبدیل شود.

    ما برای شما امکاناتی را فراهم می آوریم تا بتوانند با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنید , پروژه ها را انجام دهید , محصولات جدید خلق کنند و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود بخشند ما کمک می کنیم بهره وری افزایش یابد و ساعات مفید کاری بیشتر شود.

    ما کمک می کنیم از وقت خود بهتر استفاده کنید و درآمد بیشتری کسب کنید همین طور با کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری به بهبود محیط زیست کمک می کنیم.

    اگر افرادی را می شناسید که به خدمات من میتونم نیاز دارند یا نیازمند کار در زمینه تخصص خود دارند و میتواند آن را به صورت آنلاین ارائه دهد همین امروز آنها را به من میتونم دعوت کنید.



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (15.05.2024)
    Free PHP Counter