آموزشگاه زبان نصیر

  •  
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: تهران- همت غرب

    آموزشگاه زبان نصیر


    درباره نصیر
    مؤسسه نصیر در سال ۱۳۷۵ در محل دائم و همیشگی خود (گوهردشت ، ابتدای کوی داریوش) با دستان پرتوان استاد منصور میرآقا وآقای دکتر حسام میرآقا افتتاح گردید . مؤسسه نصیر در اولین سال فعالیت خود در یک ساختمان ویلایی ۴ کلاسه و با ۳۵ نفر دانشجو آغاز بکار کرد و با گسترش دایره فعالیت خود ، جذب اساتید تراز اول ، استفاده از سیستمهای آموزشی روز دنیا و الحاق چند ساختمان ویلایی دیگر در همسایگی شعبه مرکزی و افزایش تعداد فضای فیزیکی کلاسها ، به بزرگترین مؤسسه زبان استان البرز به لحاظ تعداد دانشجو تبدیل گردید .همانند تمامی مؤسسات زبان در سراسر کشور مؤسسه نصیر برای تامین فضای لازم برای تشکیل کلاسها از منازل ویلایی یا آپارتمان استفاده می کرد که ابدا برای کاربری آموزشی بطور ایده آل مناسب نبودند لذا مبتنی بر دلیل فوق الذکر و افزایش میزان استقبال از نصیر ، مدیریت مؤسسه بر آن شد تا نسبت به ساخت یک مجتمع آموزشی بزرگ که کاربری آموزشی داشته و برای همین امر طراحی و اجرا شده باشد ، اقدام نماید . با استعانت از الطاف خداوند باری تعالی اقدامات اولیه ساخت این مجتمع آموزشی در بهمن سال ۱۳۸۷ انجام شد و در شهریور سال ۱۳۸۹ این مجتمع آموزشی در ۵ طبقه و ۸ واحد در محل دائمی مؤسسه نصیر و با امکانات ذیل افتتاح گردید .

    ۱۴۰۰ متر فضای آموزشی
    دارای دپارتمان های مختلف
    دپارتمان بزرگسالان
    دپارتمان کودکان و نوجوانان
    دپارتمان IELTS ‌ و تافل
    دپارتمان زبانهای غیر انگلیسی
    دوربین های مدار بسته
    محل انتظار اولیاء
    تهویه مطبوع
    کافی شاپ
    قسمت فروش کتاب و سیستمهای آموزشی
    آسانسور
    اتاق مبله دیپلمات
    اتاق کنفرانس
    سینمای آموزشی
    لابراتوار زبان
    اتاق کامپیوتر
    ورود و خروج با کارت های هوشمند
    سیستم شبکه مرکزی
    سیستم صوتی مرکزی
    سالنهای پذیرش و ثبت نام مجهز و شیک
    سیستم UPS
    ساختمان آموزشگاه زبان نصیر کوی داریوش
    ساختمان آموزشگاه زبان نصیر عظیمیه
    در تمامی کلاسها این مجتمع آموزشی ضد زلزله با بهترین مصالح ممکن و بهترین نوع تزئینات صرفا برای کاربری آموزشی ساخته شده و امنیت خاطر را به کسانی که ساعاتی از روز خود را به آموزش در موسسه نصیر اختصاص می دهند ، هدیه می کند .

    توضیحاتی در مورد فعالیت دپارتمان های مختلف مؤسسه نصیر
    دپارتمان بزرگسالان
    مدیریت مؤسسه سعی برآن دارد در این دپارتمان از افراد بالای ۱۸ سال (یا حداقل سالهای آخر دبیرستان) که با اهداف ذیل مایل به شرکت در کلاسهای زبان هستند ، ثبت نام بعمل آورند : در مورد گروه بزرگسالان مهمترین انگیزه حضور ایشان در کلاسهای زبان به ترتیب
    احساس نیاز در محیط کار
    احساس نیاز در محیط آکادمیک دانشگاهی
    احساس نیاز برای حضوری مؤثر تر و شاخص تر در جامعه
    امکان حضور در کشور های خارجی
    می باشد . بنابرین مؤسسه نصیر از کتب و سیستمهای آموزشی برای این دپارتمان استفاده می نماید که تا حد امکان تمامی نیازهای این گروه سنی را بر آورده سازد . به جرات می توان گفت کتابها و سیستمهای آموزشی که مؤسسه نصیر استفاده می کند در حال حاضر در سراسر دنیا تدریس می شود یعنی کاملا به روز و جدید است.
    دپارتمان کودکان و نوجوانان
    این دپارتمان با همکاری قوی ترین اساتید زبان انگلیسی در حیطه کودکان یعنی اساتیدی که بصورت حرفه ای سالها نحوه ارتباط و آموزش با کودکان را تجربه کردند ، هدایت می گردد.در این دپارتمان ۲ دیپلم رسمی به زبان آموزان ارائه می گردد . یکی پس از ۶ ترم تحت عنوان دیپلم کودکان و دیگری نیز پس از اخذ این مدرک و با سپری کردن ۶ ترم دیگر تحت عنوان دیپلم نوجوانان . استفاده از کتابهای جذاب و جدید دنیا ، استفاده از وسایل کمک آموزشی ، هدایت و تدریس کلاس بصورت موزیکال ، تفکیک زبان آموزان به لحاظ سنی برای حصول نتیجه بهتر ، برگزاری کلاسهای پیش از دبستان ( ۴ تا ۶ سال) ، آشنا کردن نوجوانان و پایه سازی ایشان برای ۶ مهارت اساسی زبان (مهارتهای صحبتی ، شنیداری ، خواندن ، نوشتن ، گرامر و لغت) و زمینه سازیهای لازم در نوجوانان برای آمادگی دروس زبان مدرسه از دیگر خصوصیات این دپارتمان است.
    دپارتمان IELTS و تافل
    بیشترین تعداد زبان آموزان IELTS و تافل استان البرز در این دپارتمان مشغول به تحصیل هستند . بطور کلی هر کس در استان البرز مایل به اخذ نتیجه مطلوبی در آزمونهای بین المللی چون IELTS و تافل است ، در مؤسسه نصیر ثبت نام می کند . سرمایه اساسی این دپارتمان برای جذب این تعداد دانشجو که در استان البرز بی سابقه است ، استفاده از مدیریت و اساتید حرفه ای و منحصر بفردی است که در طی این سالها چندین نفر را به نتیجه رسانده و تمامی مستندات و کارنامه های ایشان نزد مؤسسه قابل ارائه می باشد . به ندرت در طی این سالها پیش آمده که دانشجویی در زمینه این ۲ آزمون در نصیر ثبت نام کرده باشد و به نتیجه مطلوب نرسیده باشد. این دپارتمان توسط ۲ استاد دانشگاه به تفکیک مدیریت و راهبری می شود و اغلب اساتید زیر مجموعه ایشان نیز استاد دانشگاه می باشند . استفاده از کتابهای روز دنیا و آزمونهای جامع و شبیه نمونه از دیگر خصوصیات دیگر این دپارتمان است.هر کدام از همکاران این بخش تعداد بخصوصی از دانشجویان را از سطح بسیار پایین تا خود آزمون IELTS یا تافل هدایت و تدریس و راهبری نموده اند. هر کدام از مهارتهای مختلف این آزمونها در کارگاه های مجزایی تدریس می گردد. (هر دوره و آزمون ۴ مهارت جداگانه دارد). از دیگر سرویسهایی که این دپارتمان ارائه می دهد دورهای پکیچ خصوصی تافل یا IELTS است که طی آن یکی از استاد حرفه ای نصیر ، مسئولیت زبان آموزی را که می خواهد طی مدت زبان کوتاه (۵ تا ۸ ماهه) به نمره مورد نظر خود دست یابد را بر عهده گرفته و طی این مدت ۱)تدریس ۲)برنامه ریزی ۳)کنترل ۴)هدایت ۵)راهبری ۶)اخذ آزمون این دانشجو را بصورت خصوصی انجام داده و نامبرده را به نمره دلخواه خواهد رساند . این سرویس بصورت تک نفره خصوصی یا در گروه های ۲ یا ۳ نفره صورت می پذیرد و مؤسسه نصیر در انجام و به ثمر رساندن آن بسیار خوش درخشیده و متقاضیان بسیاری دارد که حتی تا ۵ ماه برای ثبت نام آن انتظار می کشند .
    دپارتمان زبانهای غیر انگلیسی
    یکی از شلوغ ترین کلاسهای مؤسسه کلاسهای فرانسه ، آلمانی و اسپانیایی است . تمامی این دوره ها هر ترم در مؤسسه بدون وقفه تشکیل می گردد . این دپارتمان توسط مسئولین فوق لیسانس و با همکاری اساتید کارشناس ارشد تدریس می گردد . میزان استقبال از این کلاسها به حدی است که این کلاسها تا دیپلم بدون وقفه هر ترم تشکیل می گردد . فارغ التحصیلان عزیز در این ۳ دوره (فرانسه ، آلمانی و اسپانیولی) بعد از اتمام تحصیلاتشان ضمن اخذ مدرک رسمی با مهر وزارت آموزش و پرورش ، جهت اخذ مدرک اصلی با نامه ای مخصوص از سوی مؤسسه به سفارت معرفی می گردند . کتب و سیستمهای آموزشی که برای تدریس این سه زبان در مؤسسه استفاده می شود همان کتابهایی است که مورد تایید سفارت بوده و در سایر نقاط دنیا تدریس می گردد . تعداد دانشجویان هر کلاس در این دپارتمان کمتر از ۱۰ نفر می باشد .



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (17.05.2024)
    Free PHP Counter