فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادی

  •  
    •    نام آگهی دهنده: پنوال
    •    وب سایت:  www.penuval.com
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: لاله زار جنوبی - پاساژ ابهری - طبقه اول - پلاک ٣٥
    فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادیفروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادی

    فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادی


    شیر نامور چیست؟

    یک اکچیتور پنوماتیک، انرژی هوای فشرده را به حرکت دورانی و یا خطی تبدیل می کند. بدین ترتیب با نصب این اکچویتورها بر روی شیر هایی که به صورت دستی عمل می کنند و با داشتن منبع تولید هوای فشرده می توان این شیرها را توسط انرژی باد کنترل کرد.

    اکچیتور بادی چیست؟

    یک اکچیتور پنوماتیک، انرژی هوای فشرده را به حرکت دورانی و یا خطی تبدیل می کند. بدین ترتیب با نصب این اکچویتورها بر روی شیر هایی که به صورت دستی عمل می کنند و با داشتن منبع تولید هوای فشرده می توان این شیرها را توسط انرژی باد کنترل کرد. همچنین میتوان با نصیب شیر برقی نامور بر روی اکچویتور بادی، این اکچویتورها و در نهایت شیرها را به صورت برقی کنترل کرد. در صورت داشتن منبع تولید هوای فشرده انتخاب اکچویتورهای پنوماتیک نسبت به اکچویتورهای برقی به دلیل هزینه پایینتر مقرون به صرفه تر خواهند بود. این اکچویتورها میتوانند به دو صورت فنر برگشت دار و بدون فنر برگشت(Double Acting) باشند .

    شیر سه راه چیست؟

    کاربرد این نوع شیر ها در کنترل کردن درجه حرارت سیال خروجی از شیر سه راهه مخلوط کننده است . این شیر همواره دو راه را به هم مرتبط می کند . این شیر می تواند در یک مسیر اصلی نصب شود و طرف سوم آن به یک انشعاب وصل گردد و توسط آن می توان میزان عبور آب به انشعاب را تنظیم کرد . شیرهای سه راهه در سیستم های کنترل تهویه مطبوع و سیستم های کنترل صنعتی به منظور کنترل دبی (میزان گذر) سیال که می تواند آب ، بخار ، روغن داغ و … می باشد. در نهایت موجب کنترل دما ، رطوبت ، فشار و … در کل و یا بخشی از سیستم ها می شود ، به کار گرفته می شوند. طرز کار تمام شیرهای سه راهه اعم از پلاستیک ، نوریل یا برنج یکسان است از این نوع شیر در لوله کشی استخر ، جکوزی ،فیلتر ، تغذیه شونده و گرم کن استفاده می شود .

    برای تهیه این سه محصول با برندهای پنوال و ولوس می‌توانید با شرکت ما از طریق راه‌‍‌های ارتباطی که در کادر پایین قرار داده شده است با ما تماس بگیرید و محصولات ما را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.


    فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادی فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادی فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچویتور بادیشیر نامور چیست؟ یک اکچیتور پنوماتیک، انرژی هوای فشرده را به حرکت دورانی و یا خطی تبدیل می کند. بدین ترتیب با نصب این اکچویتورها بر روی شیر هایی که به صورت ... فروش ویژه انواع شیر نامور، شیر سه تیکه و اکچیتور بادی ... همچنین میتوان با نصیب شیر برقی نامور بر روی اکچویتور بادی، این اکچویتورها و در نهایت . فروش ویژه شیر برقی های 1و 2 و 3 اینچ رین ایتالیا ... برقی، شیر برقی نامور فروش انواع شیر توپی دو تیکه وسه تیکه استیل، شیر توپی فلنچی فولادی واستیل و. بدین ترتیب با نصب این اکچویتورها بر روی شیر هایی که به صورت دستی عمل می کنند و ... استنلس استیل 316 به صورت شیر گازی دو تیکه دنده ای استیل 316 , شیر گازی 3. شیر توپی گیربکسی فولادی اسپیرال فیتینگ: شیر توپی یا گازی شیرهایی با حرکت چرخشی می باشند که در آنها از مجرابندی که به شکل کروی می باشد اس... 77 نتیجه ... همچنین میتوان با نصیب شیر برقی نامور بر روی اکچویتور بادی، این اکچویتورها و در نهایت شیرها را به صورت برقی کنترل کرد. در صورت داشتن منبع تولید هوای فشرده انتخاب ...

      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (19.04.2024)
    Free PHP Counter