نرم افزار ثبت آگهی انبوه در سایتها

  •  
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: تهران, جمهوری, کوچه کریمی پور, پ 17
    نرم افزار ثبت آگهی انبوه در سایتهانرم افزار ثبت آگهی انبوه در سایتها

    نرم افزار ثبت آگهی انبوه در سایتها


    اولین و تنها نرم افزار ثبت آگهی رایگان انبوه در سایت های تبلیغاتی (روبوادز)

    درج آگهی در سایت های تبلیغاتی اینترنتی یکی از روش های مؤثر و مفید جهت معرفی محصول و خدماتتان به مشتریان احتمالی می باشد که در وب در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند. سایت های تبلیغاتی فراوانی که در طی این سال ها در وب ایجاد شده ابزاری جهت تسریع در امر فروش شما هستند. اما نکته مهم در بیشتر دیده شدن شما و غلبه بر رقبایی است که دقیقاً از همین امکان برای افزایش فروش خود نیز استفاده می کنند. چاره کار چیست؟
    ارسال انبوهی از آگهی های مختلف باعناوین و متن های با ارزش و کلمات کلیدی مهم در زمینه محصول یا خدمات تان است. اما درج دستی آگهی ها در سایت های مختلف مستلزم زمان و صرف حوصله فراوان است که همین امر کندی درج آگهی را بدنبال دارد.
    گروه طلای نرم از سال ۱۳۸۳ اولین نرم افزار درج آگهی رایگان اتوماتیک در سایت های تبلیغاتی را با نام روبووب به بازار عرضه نمود که تا به امروز هنوز هم تنها نرم افزار ارسال آگهی اتوماتیک (روبوادز) می باشد.این نرم افزار پس از نصب بر روی سیستم با دریافت مشخصات کاربری برای اولین بار در تمامی سایتهای نرم افزار روبوادز به صورت اتوماتیک و هوشمند شروع به ثبت نام می کند. پس از ثبت نام با دریافت اطلاعات آگهی (عنوان، متن باارزش، کلمات کلیدی، تصویر،..)به صورت اتوماتیک و هوشمند از اولین سایت لیست نرم افزار با رعایت استانداردها و قوانین سایتها شروع به درج آگهی می نماید و تا آخرین سایت موجود در لیست را بدون نیاز به نظارت شما درج و ثبت می نماید. این نرم افزار دقیقاً کارهایی که یک کاربر عادی از مرحله ثبت نام تا درج نهایی آگهی در سایت های مخنلف را انجام می دهد به صورت هوشمند و با سرعت بیشتری انجام می دهد. به طوری که می تواند در مدت زمان حداکثر دو ساعت یک آگهی را در سایتهای مختلف ۱۳۰ سایت درج نماید. بنابراین شما می توانید با نصب این برنامه و دادن اطلاعات آگهی های مختلف روزانه حداقل ۱۰۰۰ آگهی مختلف را روانه سایتهای آگهی نمایید. این امر باعث می شود که شما آگهی های مختلف محصول و خدمتتان را با عناوین مختلف و متن های مختلف در اینترنت داشته باشید و زمانی که مشتریان احتمالی هر گونه عنوان و کلمات کلیدی را در گوگل سرچ نماید شما از قبل آگهی در اون عنوان را داشته باشید. پس روبوادز ابزاری جهت بیشتر دیده شدن آگهی های شما در اینترنت شده و با مطالعه متن و راه یافتن به سایت تان باعث افزایش فروش و آمار بازدید سایتتان گردد.
    نرم افزار ثبت آگهی رایگان روبوادز می تواند ابزاری برای کسب درآمد شما از اینترنت هم گردد و برای کسایی که به صورت دستی برای دیگران درج آگهی می نماید می تواند بسیار کمک کننده باشد.
    نرم افزار درج آگهی روبوادز به صورت روزانه امکان درج آگهی نامحدود را برای کاربران فراهم می نماید و استفاده درست و مداوم از آن می تواند باعث تغییر در فروش و افزایش رتبه صفحه وب سایت خود در کلمات کلیدی که با آن بارها و بارها آگهی درج نمودید گردد.
    روبوادز تحولی در دنیای تبلیغات است
    ابزاری جهت افزایش فروش و مشتریان اینترنتی
    ابزاری جهت بیشتر دیده شدن در دنیای بزرگ وب
    ابزاری جهت افزایش آمار بازدید سایت
    ابزاری جهت ارسال انبوه آگهی محصول و خدمتتان در اینترنت
    ابزاری جهت بیشتر دیده شدن در گوگل و ایندکس شدن آگهی و سایت شما توسط این موتور جستجوی قدرتمند
    با روبوادز می تواند گام هایی سریعتر و بلندتر از رقبای خود در اینترنت بردارید.

    سایت


    تلفن
    ۰۲۱۶۶۴۳۵۱۲۹
    ۰۹۱۲۰۳۳۹۱۹۶



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (16.04.2024)
    Free PHP Counter