ضد عفونی کننده با قابلیت از بین بردن کرونا دلتا

  •  
    •    نام آگهی دهنده: زهرا رحیمی فر
    •    وب سایت: spiureast.ir
    •    استان: خراسان‌رضوی
    •    شهر: مشهد
    •    محله: احمداباد

    ضد عفونی کننده با قابلیت از بین بردن کرونا دلتا


    ضد عفونی کنند اسپیور باماندگاری ۷۲ ساعت
    درباره اسپیور
    گروه بهداشتی آریا رهاورد بهنود، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با مطالعه در زمینه عملکرد تکنولوژی بر میکروارگانیسم های پاتوژن و غیر پاتوژن آغاز نموده است.
    در ادامه این گروه دانش بنیان توانست، برای اولین بار در تاریخ معاصر ایران زمین علوم بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی و شیمی را در قالب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به کار گرفته و در نهایت موفق به تولید فرمولاسیونی منحصر بفرد برای استفاده در ترکیبات پایه ضدعفونی کننده ها، پاک کننده ها و شوینده ها گردد که این امر، موجب ایجاد وجه تمایزی بنیادین، میان محصولات این مجموعه و سایر محصولات مشابه آن در بازار شده است.
    همانگونه که میدانیم علاوه بر دانش برتر در راستای تولید، استفاده از مواد اولیه درجه یک، نقشی بسزا در کیفیت نهایی محصول تولیدی خواهد داشت. آریا رهاورد بهنود با توجه به تجربه دیرین و افزودن بر آن پایبندی به رسالت ذاتی خود که همانا تولید بهترین ها می باشد، همواره متعهدانه در تلاش است تا نهایت مرغوبیت را در بهره مندی از این مواد پایه بکار گرفته و محصولی ممتاز را برای شما مخاطبین ارجمند خود فراهم آورد.
    این شرکت با بهره گیری از خطوط استاندارد تولید، ابزارآلات و ماشین های صنعتی به روز دنیا در کنار استفاده از دانش بومی و مواد اولیه مرغوب، هم اکنون جایگاهی بی بدیل را در عرصه صنایع تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی میهن عزیزمان بدست آورده است، جایگاهی که تجلی علم و هنر نخبگان مهندسی این مرز و بوم بوده و با تکیه بر آن می توان به نیکی و افتخار، بلندای تولیدات این گروه صنعتی بزرگ را با جمله “ساخت ایران”، مزین نمود.
    شرکت گروه بهداشتی آریا رهاورد بهنود همواره بر آن است تا با تلفیق هنرمندانه علم و طبیعت محصولاتی صد درصد بدون ضرر و با نهایت قدرت پاکیزگی، سرشار از حس خوب امنیت و آرامش خیال را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد.
    با ما کیفیت را تجربه کنید…
    ضدعفونی کننده دست
    یک پیشنهاد عالی جهت محافظت از شما در مقابل تمامی میکروارگانیسم های بیماری زا با قابلیت از بین بردن انواع Norovirus و Enveloped (از جمله ویروس کرونا)که می تواند تا ۹۹٫۹۹۹% آلودگی ها را مطابق با استانداردملی ایران به شماره ۱۰۵۰۴ و پروتکل TMU-V99/3-3 درمدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه از بین ببرد. تکنولوژی بکار رفته در این محصول می تواند بدون حضور الکل بالاترین میزان ضد عفونی کننده را در اختیار شما قرار دهد
    .pH محصول به گونه ای تنظیم شده که با پوست دست سازگار بوده و کمترین تاثیر منفی را بر روی آن داشته باشد
    ضدعفونی کننده سطح
    ضد عفونی کننده سطح اسپیور با تکنولوژی کپسوله مواد و خاصیت ماندگاری به مدت ۷۲ ساعت بر روی سطح در مقابل نور محیط می تواند تا ۹۹.۹۹۹% از آلودگی های سطوح مختلف را بدون ایجاد اثر نامطلوب، لکه و رنگ بری از بین ببرد در حالی که در طی این مدت نیاز به استفاده مجدد از آن وجود ندارد. این محصول بخصوص، بر روی انواع ویروس ها از جمله کرونا ویروس موثر است. تکنولوژی بکار رفته در این محصول علاوه بر دارا بودن خاصیت پاک کنندگی می تواند بدون حضور الکل بالاترین میزان ضدعفونی کنندگی را در مدت زمان طولانی و بدون نیاز به استفاده مجدد در اختیار شما قرار دهد.
    مشهد احمداباد ناصرخسرو۱۹/۳ شماره تماس ۰۹۳۹۹۰۰۰۱۳۸



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (19.04.2024)
    Free PHP Counter