•  
    •    استان: مرکزی
    •    شهر: اراک
    •    محله: انتهای خیابان محسنی
    تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰تقویم ۱۴۰۰

    تقویم ۱۴۰۰


    تقویم دیجیتال اختصاصی ویژه سال ۱۴۰۰
    تقویم های دیجیتال بل بهترین جایگزین برای تقویم های کاغذی در سطح کشور می باشد که این تقویم ها با طراحی ویژه و کاملا اختصاصی از سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در بازار تجاری کشور ورود کرده و اکثریت بانکها و سازمانها ،مراکز صنعتی،دانشگاهها و شرکتها از این تقویم هوشمند استفاده نموده و بهترین ابزار برای اطلاع رسانی و تبلیغات آنها بحساب می آید ،این تقویم که بصورت کاملا اختصاصی و با رنگ و لوگو سازمانی شما طراحی و تولید می شوددر ضمن یکی اپلیکیشن موبایلی می باشدکه ضمن حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و حذف مصرف کاغذ ، بدون محدودیت قابل نصب روی گوشی ها می باشد و شما براحتی آن را به ۸۰ میلیون نفر ایرانی در سال ۱۴۰۰ هدیه نوروزی بدهید ،
    شما در تقویم های بل می توانید محتواهایی اعم از فیلم ،صوت ،تصویر ، متن و فایل را براحتی برای معرفی مجموعه ،محصولات و خدمات خود بارگزاری نماییدو عموم مشاهده نموده یا اینکه بصورت نامحدود پیام های متنی و تصویری رایگان ارسال کنید .
    قیمت این تقویم نسبت به تقویم های کاغذی قابل قیاس نیست و همچنین براحتی قابل بروزرسانی می باشند و شما می توانید تا سال ۱۴۰۵ هم از این تقویم استفاده نمایید.
    این تقویم های هوشمند دارای دفترچه یادداشت ،سیستم یادآوری ،مدیریت اقساط و چکها
    ،اوقات شرعی و اذان ، مدیریت جلسات ،مدیریت برنامه هفتگی و… می باشد.
    نام دیگر تقویم های دیجیتال را سررسید هوشمند یا سالنامه هوشمند ،تقویم آنلاین ،تقویم مجازی،تقویم اختصاصی اینترنتی می گویند و قبل از خرید می توانید نمونه ها را دریافت و با آنها کار نمایید.
    تقویم هوشمندبل از طریق شبکه های مجازی(تلگرام ،واتساپ و اینستا )،اینترنت ،وب سایتها ،استورهای ایرانی و… خیلی سریع ،آسان و رایگان قابل انتشار می باشندو در طول سال ۱۴۰۰ ارتباط همیشگی با مشتریان ومخاطبین خود خواهید داشت.
    کاربرد ها : شیفتکاری ،تقویم صنعتی ،تقویم آموزشی،تقویم سازمانی ،تقویم شرکتی ،تقویم فروشگاهی ، قرن۱۴۰۰،نوروز۱۴۰۰،بهار ۱۴۰۰،تبلیغات ۱۴۰۰،اطلاع رسانی،تقویم رایگان،تقویم ارزان،تقویم اخبار ،تقویم امداد
    گروه فناوری بل
    ۳۲۲۱۳۱۴۴-۰۸۶
    ۰۹۱۹۸۷۹۵۰۰۴
    تحویل ۳ روزه



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (23.04.2024)
    Free PHP Counter