وزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpico

  •  
  • وزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpicoوزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpicoوزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpicoوزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpicoوزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpicoوزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpico

    وزن هر متر تیرچه پیش تنیده bpico


    در جهان امروز در تمامی طراحی پروژه ها سعی بر بالابردن مقاومت سازه به صورت مقرون به صرفه و در عین حال سبک سازی سازه هستند.
    این امر یکی از اصولی ترین مراحل طراحی سازه به شمار می‌رود و در همین راستا شرکت بتن پیش فشرده ایران (bpico) با بیش از ۵۰ سال سابقه تولید تیرچه پیش تنیده مطابق با استانداردهای موجود و الزامات سازمان ملی استاندارد ایران تیرچه پیش تنیده با کیفیت بالا که دهانه ۱۲ متر را پوشش میدهد و وزن کمتر ( ۲۳ الی ۲۵ کیلوگرم بر متر طول ) را تولید مینماید.
    این بدان معناست که وزن سقف تیرچه پیش تنیده و در نهایت وزن سازه کاهش محسوسی پیدا خواهد کرد.
    لازم به توضیح می باشد که تیرچه پیش تنیده میبایست به صورت کارخانه ای و با دستگاه تولید گردد و بتن مورد استفاده در تیرچه پیش تنیده میبایست به صورت non slamp یعنی حداقل نسبت آب به سیمان و با عیار ۴۵۰ به بالا و مفتولهایی از نوع pc wire و طبق ضوابط استاندارد ملی ایران که اجباری میباشد تولید گردد.
    ولی متاسفانه برخی افراد نوپا این نوع تیرچه را با استفاده از قالب و بتن ریزی دستی انجام میدهند که باعث پایین آمدن مقاومت تیرچه و افزایش قابل ملاحظه وزن تیرچه میشود و در نهایت افزایش وزن سازه را در پی دارد.
    لذا شما مشتریان گرامی در هنگام سفارش حتماً نحوه تولید تیرچه پیش تنیده و نحوه بتن ریزی آن را جویا شوید و یا درخواست بازدید از خط تولید را از تولید کننده درخواست نمایید.
    دربهای شرکت بتن پیش فشرده ایران (bpico) همیشه برای بازدید عموم مشتریان گرامی باز میباشد.
    شماره های تماس:
    ۰۲۱۴۴۹۸۵۸۶۸ کارخانه (مدیر فروش)
    ۰۹۱۲۷۵۰۸۸۶۴ مهندس جیحون
    ۰۹۳۶۷۲۴۱۴۱۴ مدیر فنی
    آدرس ما:
    تهران کیلومتر ۲۲ جاده مخصوص کرج روبروی پالایشگاه نفت پارس شرکت بتن پیش فشرده ایران
    ** ارسال به همه نقاط کشور **



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (29.03.2024)
    Free PHP Counter