روش اجرای تیرچه پیش تنیده

  •  
  • روش اجرای تیرچه پیش تنیدهروش اجرای تیرچه پیش تنیدهروش اجرای تیرچه پیش تنیدهروش اجرای تیرچه پیش تنیده

    روش اجرای تیرچه پیش تنیده


    مشخصات تیرچه پیش تنیده شرکت بتن پیش فشرده ایران (bpico)
    تیرچه پیش تنیده تولید این شرکت از وایرهای آجدار با مقاومت ۱۴۷۵ تا ۱۹۶۰ نیوتن بر میلی متر مربع و بتن اعلا با طرح اختلاط خاص این شرکت و با رده مقاومتی c35 و بالاتر و به صورت خشک (non slamp) که به جهت متراکم سازی احتیاج به لرزاندن شدید دارد استفاده می کند. تولید این بتن خاص که دایما دانه بندی آن کنترل می گردد نیاز به بچینگ مخصوص دارد که در حال حاضر یکی از معدود تولید کنندگان این محصول شرکت بتن پیش فشرده ایران (bpico) می باشد.
    روش اجرای تیرچه پیش تنیده
    ابتدا وایرهای فولادی بر اساس تیپ بندی تیرچه پیش تنیده بر روی باند گذاشته شده و توسط جکهای مخصوص تا ۶۵ دذصد ظرفیت نهایی کشیده می شوند. سپس دستگاه بر روی وایرها قرار گرفته و بتن ریزی با عیار ۴۵۰ و به صورت خشک (noon slamp) آغاز می گردد. بعد از گیرایی بتن و عمل آوری خاص بتن که به صورت قرار دادن زیر کاور ، گرمایش از کف و همچنین فناوری بخار می باشد مکعب های نمونه توسط آزمایشگاه مجهز این شرکت شکسته شده و بعد از گرفتن جواب مناسب بر اساس استاندارد کارخانه ای شرکت نسبت به رها سازی وایر ها اقدام و نیروی وایرها به مقطع تیرچه وارد می گردد و اصطلاحا تیرچه، پیش تنیده می گردد.
    وزن هر متر تیرچه پیش تنیده
    وزن تیرچه پیش تنیده تولیدی این شرکت بین ۲۳ الی ۲۵ کیلوگرم می باشد که باعث پایین آمدن حجم بتن ریزی سقف به علت پر بودن جان تیرچه پیش تنیده و در نهایت کاهش وزن کلی ساختمان می شود البته وزن تیرچه های خرپایی، فندوله ای و پاشنه بتنی و …. با در نظر گرفتن میلگردهای استفاده شدهو پر شدن جان آنها از بتن در جاریز از این مقدار بیشتر خواهد بود.
    شرکت بتن پیش فشرده ایران bpico با ۵۰ سال سابقه درخشان ، اولین و بزرگترین کارخانه تولید تیرچه پیش تنیده استاندارد تا طول دهانه ۱۲ متر و دال مجوف (hallow core) در کشور می باشدکه از سال ۱۳۴۸ با مدیریت آقای مهندس اکبر دانشگر فعالیت خود را آغاز نموده و با توان روزانه ۳۰۰۰ متر طول تیرچه پیش تنیده همچنان پیشرو در صنعت پیش تنیدگی کشور می درخشد.
    جهت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
    ۰۲۱۴۴۹۸۵۸۶۸ مدیر فنی
    ۰۹۱۲۷۵۰۸۸۶۴ مهندس جیحون
    ۰۹۳۶۷۲۴۱۴۱۴ مدیر فروش
    # هشدار#
    شرکت بتن پیش فشرده ایران (bpico) فقط با همین نام فعالیت می نماید و کارخانه ، شعبه و یا دفتر دیگری ندارد لذا جهت استعلام فقط با شماره های فوق تماس حاصل فرمایید و یا درخواست بازدید از خط تولید کارخانه در روز کاری را داشته باشید.
    ** ارسال به همه نقاط کشور **


    روش اجرای تیرچه پیش تنیده روش اجرای تیرچه پیش تنیده معایب تیرچه پیش تنیده نحوه اجرای سقف پیش تنیده ضوابط اجرای تیرچه پیش تنیده قیمت تیرچه پیش تنیده یونولیت تیرچه پیش تنیده فروش تیرچه پیش تنیده میلگرد ممان منفی در تیرچه پیش تنیده کلاف عرضی در سقف تیرچه پیش تنیدهAban 16, 1400 AP — آیا روش خاصی برای اجرای اسکلت با این تیرچه مورد نیاز است؟ خیرتیرچه پیش تنیده همانند تیرچه معمولی درجای خود در داخل تیر قرار گرفته (در اسکلت ... موارد خاص در اجرای سقف تیرچه پیش تنیده. ایجاد بازشو در سقف. در صورتی که عرض سوراخ از فاصله بین دو تیرچه پیش تنیده مجاور کوچکتر باشد کافیست که پیش از بتن ... Tir 17, 1399 AP — بر اساس مصالح ساختمانی; بر اساس شکل های مقطع; بر اساس هندسه; بر اساس شرایط تعادل; براساس روش ساخت; و … آشنایی با تیرچه پیش تنیده. خانه; روش اجرای تیرچه پیش تنیده. تیرچه یکی از مهمترین مصالح ساختمانی است که در سقف و کف ساختمان ها کاربرد دارد و در مقابل فشار بارهای وارد شده استقامت و ... فرآیند تولید سازه پیش تنیده شامل مراحل مختلفی است. سازه های بتنی در کارخانه ها ساخته و توسط امکانات خاص حمل و نقل، از کارخانه به محل نصب منتقل می شوند و درنهایت ... روش اجرا اجرای سقف با استفاده از تیرچه پیش تنیده صنعتی مشابه اجرای سقف با استفاده از تیرچه های خرپایی است که اکثر پیمانکاران با آن آشنایی دارند. جهت اجرای سقف با تیرچه های پیش تنیده صنعتی ۱۵cm از کل مقطع بتنی تیرچه از هر طرف وارد تیر می شود و بلوک های پر کننده بین تیرچه ها قرار گرفتند آرماتور اودکا را بر ...

      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (25.04.2024)
    Free PHP Counter