•  
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: ارومیه/شهرک صنعتی فاز یک / خیابان بهاران / خیابان هشتم / سمت چپ ساختمان چهارم
    ضدزنگ طوسیضدزنگ طوسیضدزنگ طوسیضدزنگ طوسی

    ضدزنگ طوسی


    کد :NPS 630نام محصول :رنگ آستری بر پایه رزین آلکید و رنگدانه های طوسی (ضد زنگ طوسی)
    رنگ آستری بر پایه رزین آلکید و رنگدانه های طوسی ( ضد زنگ طوسی ) نانوپوش با استفاده از بهترین پیگمنتهای ضد خوردگی تهیه گردیده و برای کاربرد در شرایط آب و هوایی معتدل ، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسیسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محیطهای ساختمانی و نیمه صنعتی پیشنهاد می شود . زمان خشک شدن ، دوام ، چسبندگی و قدرت پوشانندگی مناسب از مزایای این محصول می باشد .
    nanopush.sales@gmail.com
    تلفن کارخانه : ۰۴۴۳۲۷۲۳۳۴۴

    موارد کاربرد :
    جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسیسات ، سازه ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محیطهای ساختمانی و نیمه صنعتی

    روش و مقدار مصرف :
    سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی ، براده و همچنین چربی ، گرد و خاک و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر نمائید . پوسته های رنگ های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده و سطحی صاف بدست آید . بنا بر ضرورت ، جهت از بین بردن رنگ های قبلی و زنگ زدگی می توان از سنباده یا سند بلاست استفاده نمود .
    nanopush.sales@gmail.com
    تلفن کارخانه : ۰۴۴۳۲۷۲۳۳۴۴

    ۱٫ محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر به تدریج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال نمائید . میزان اختلاط تینر به پرایمر بستگی به درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد . ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان بر حسب درصد وزنی ، با قلم مو %۱۵-%۱۲ ، با غلتک %۱۲-%۱۰ و با پیستوله%۲۰-%۱۵ می باشد .

    ۲٫ اعمال پرایمر در دمای محیط بالای ۱۰ درجه سانتیگراد، دمای سطح ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از ۸۰ درصد توصیه می شود .

    nanopush.sales@gmail.com
    تلفن کارخانه : ۰۴۴۳۲۷۲۳۳۴۴

    پس از اتمام کار ، دست ها ، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بر روی زمین را با تینر شسته و خشک نمایید . در هنگام استفاده از تینر از دستـور العمل های ایمنی کارخانه سازنده پیروی نمائید .



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (30.04.2024)
    Free PHP Counter