چاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتاب

  •  
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: جیحون
    چاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتابچاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتاب

    چاپ کتاب با نسخ کم و زیاد – تبدیل پایان نامه به کتاب


    انتشارات”دارالهدایه” با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (شماره پروانه ۱۲۵۴۴) افتخار دارد در خدمت اساتید و نویسندگان و فرهیختگان عزیزی که تمایل دارند آثار و تالیفات خود را به چاپ برسانند باشد .شما براى اطلاع از انواع قرارداد (حضوری و غیر حضوری برای عزیزان شهرستانی) – روشهای چاپ – اخذ مجوز- هزینه چاپ کتاب- مراحل چاپ کتاب و نکاتی درباره صفحه آرایی و آماده کردن فایل کتاب و … مى توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
    مشاور و مدیر مسئول : دکتر تقی زاده ۰۹۱۱۳۹۳۰۸۱۹ -ایمیل: : @yahoo.com
    drtaghizadeh@yahoo.com.drtaghizadeh@gmail.com
    نکاتی در مورد چاپ کتاب در انتشارات:
    ۱- کتاب شما پس از صدور مجوز توسط ارشاد حداکثر ظرف مدت ۱۵ تا ۲۰روز کاری کتاب شما چاپ و آماده می شود. ۲ ـ تحویل کتاب به شمارگان کم یا زیاد مورد نظر مولف و همچنین ماندن حق چاپ برای نویسنده برای همیشه. ۳ـ ارسال کتاب به مراکزی که کتاب شما را سفارش دهند.
    ۴-انتشاراتی با استفاده از بهترین نوع کاغذ و بهترین کیفیت چاپ و کاغذ و جلد درجه یک و سلفون جلد کتاب شما را به چاپ می رساند.
    ۵- هزینه چاپ کتاب با توجه به تیراژ و سایز و تعداد صفحات متغیر است.ولی هزینه چاپ یک کتاب شامل موارد زیر می شود:صفحه آرایی و حروفچینی و طرح جلد و ویراستاری و تبدیل به فایل وخدمات اداری شامل شابک فیپا و مجوزو…
    ۶- هزینه کاغذ و چاپ و جلد و صحافی که با توجه به تیراژ و تعداد صفحات و سایز کتاب تعیین می شود.
    ۷- چاپ کتاب در تیراژ کم از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با تیراژ بالا ندارد. ۸- قطع های پرکاربرد کتاب: کتابها بیشتر در دو اندازه رقعی و وزیری چاپ می شوند.البته اندازه های دیگری نظیر جیبی و خشتی و رحلی و سلطانی نیز وجود دارند که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و با صلاحدید مولف انجام می شود.
    ۹- قیمتها بروز و با میانگین نوسان حداکثر ۵+ تا ۱۰ درصد می باشد.



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (25.04.2024)
    Free PHP Counter