نوار کنج الومینیومی

  •  
    •    نام آگهی دهنده: توپراک
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: تهران شیراز جنوبی ابتدای سامان پ 8
    نوار کنج الومینیومینوار کنج الومینیومی

    نوار کنج الومینیومی


    فروش عمده و تکی نوار کنج الومینیومی , استیل توپراک
    جنس الومینیوم و استیل
    طول هر شاخه۲/۵متر
    قطر۱۲میل
    تعداد داخل هر پک ۲۴عدد
    نوار لبه و نوار گوشه و نوار کنج در رنگ های موجودسفید طلایی نقره ایی شامپاینی
    نوع رنگ انادایز مات
    قابل توجه شرکت ها فروشگاه ها و نمایندگان پخش در این زمینه شرکت توپراک از بین کسانی که واجد شرایط اخذ نمایندگی هستند از سرتاسر ایران نماینده فعال میپذیرد
    بامادرارتباط باشید
    ۰۲۶۳۴۷۶۳۴۶۹-۰۲۶۳۴۷۶۳۴۸۱
    نوار کنج کاشی از جمله لوازم و مصالح ساختمانی می باشد که در هنگام کاشی کاری، ابتدا و انتهای آن و همچنین در سنگ کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار می تواند برای زیبایی و همچنین محافظت از لبه های تیزی ناشی از سرامیک ها و سنگ ها مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه بیشتر به معرفی آن، ویژگی های نوار کنج کاشی و فروش آن می پردازیم.

    معرفی نوار کنج کاشی توپراک
    نوارهای کنج کاشی از جمله ابزارها و مصالح ساختمانی هستند که همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، در سنگ کاری، سرامیک کاری و همچنین کاشی کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

    این نوارها به حالتی ساخته می شوند که شما می توانید پس از اتمام مراحل ساختمان سازی، آن را در حاشیه های دیوار ها به کار ببرید. جنس نوار کنج با توجه به ویژگی های محیط و محل استفاده، انواع مختلفی دارد که می تواند با توجه به کاربرد مورد نظر شما، در قسمت های مختلف ساختمان از جمله حمام، اتاق، آشپزخانه و … به کار گرفته شود.
    خرید نوار کنج و قیمت
    همانطور که گفتیم، نوار کنج کاشی از نظر طراحی ها، رنگ بندی و جنسی که دارند، بسیار متنوع می باشند. بنابراین برای خرید این نوارها لازم است با توجه به سلیقه و متناسب با محل کاربرد، نوار مورد نظر خود را انتخاب کنید. به همین دلیل شما می توانید طیف مختلفی از این مصالح را با قیمت های گوناگونی بیابید.

    آیتم های مختلفی در قیمت گذاری ها و خرید نوار کنج کاشی مهم و موثر هستند که باید در نظر گرفته شوند. از جمله این آیتم ها می توان به مواردی از جمله رنگ نوارها، طراحی، ساختار، اندازه و ابعاد و به خصوص جنس آن نوارها اشاره نمود.
    ۰۲۶۳۴۷۶۳۴۶۹-۰۲۶۳۴۷۶۳۴۸۱



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (25.04.2024)
    Free PHP Counter