نرم افزار مدیریت مطب

  •  
    •    استان: تهران
    •    شهر: تهران
    •    محله: تهران, جمهوری, کوچه کریمی پور, پ 17
    نرم افزار مدیریت مطبنرم افزار مدیریت مطب

    نرم افزار مدیریت مطب


    نرم افزار مدیریت مطب پزشکان طراحان طب
    نرم افزار مطب هوشمند طراحان طب پرتابل با قابلیت حمل اطلاعات در تبلت بدون نیاز به اینترنت
    نیاز به مکانیزه شدن مطب ها با توجه به افزایش حجم اطلاعات پرونده بیماران در طی سالهای مراجعه یک نیاز اساسی در مطب ها است. بنابراین گروه طلای نرم با بکار بردن ایده و خلاقیت ها در یک نرم افزار هوشمند مطب تحت عنوان طراحان طب در نظر دارد تمامی نیازهای دسترسی سریع به اطلاعات بیماران و مطب را به جدیدترین شیوه های تکنولوژی مدرن برطرف نماید. این نرم افزار همچنین بر روی تبلت پزشک قابل نصب و قابل حمل می باشد. پزشک می تواند به جزئیات پرونده بیماران اعم از نسخه های تجویز شده، سونوگرافی ها و رادیوگرافی ها، برگه های آزمایش، شرح حال و درمان و … بدون نیاز به اینترنت در هر زمان و مکان به راحتی در تبلت خود دسترسی داشته باشد. حتی پزشک قادر است با قلم تبلت در پرونده بیمار نسحه جدید نوشته و حتی از برگه های آزمایش یا تصاویر پزشکی اسکن نموده و در پرونده بیمار در تبلت ذخیره نماید. بنابراین یک پزشک در بیمارستان، کلینیک، مطب خود و هر جای دیگر می تواند به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد.
    این نرم افزار از دو محیط کابربری یکی برای منشی و دیگری برای پزشک طراحی گردیده است.
    تشکیل پرونده الکترونیکی و ارائه کارت ویزیت هوشمند بیماران در اولین مراجعه به مطب (این کارت جایگزین پرونده الکترونیکی بیمار خواهد شد و نرم افزار مطب طراحان طب اولین نرم افزار استفاده از این تکنیک ابداعی گروه طلای نرم بوده است )
    چاپ اتومانیک فیش پرداخت امور مالی و تحویل به بیمار
    قرارگیری اتوماتیک بیمار در لیست نوبت دهی بیمار و صف انتظار جهت ورود به اتاق پزشک
    اعلام شماره نوبت بیمار توسط بلندگو جهت مراجعه به اتاق پزشک
    مطالعه سوابق پرونده بیمار تا زمان ورود بیمار به اتاق پزشک
    ثبت زمان ویزیت بیمار و ایجاد پرونده گرافیکی و نوشتاری و صوت و تصویر مربوط به بیمار
    اسکن رادیوگرافی ها و سونوگرافیکی و …انواع گرافی ها، برگه های آزمایش ، برگه های کاغذی ویزیت قبلی جهت الکترونیکی شدن و انواع اسکن ها توسط منشی جهت ذخیره در پرونده بیمار و مشاهده توسط پزشک
    اتصال سیستم به انواع دستگاه های پزشکی جهت ذخیره انواع صوت و تصاویر مربوط به بیماری (ساپورت انواع دستگاه های پزشکی)
    اتصال محیط کاربری پزشک به انواع قلم نوری جهت نوشتن الکترونیکی ویزیت بیمار
    ذخیره دیجیتالی صدای پزشک که شرح حال و درمان بیمار را توضیح می دهد
    تخصیص , و طراحی template برای پزشک جهت بارگذاری آن به صورت ساده و پرکردن فرم مورد نظر با قلم نوری و ذخیره آن جهت مشاهدات بعدی
    پزشک می تواند تمامی موارد ذکر شده را در بخش مربوط به خود در تبلت انجام داده و اطلاعات آن را در هر مکان دلخواه مورد دستیابی قرار دهد به گونه ای که در هر زمان و مکان دلخواه می تواند به کلیه اطلاعات گرافیکی و صوتی و نوشتاری پرونده بیمار به صورت کامل با یک کلیک مورد استفاده قرار دهد. این تبلت در هرجایی مانند همایش و بیمارستان و کلینیک مورد استفاده قرار دهد و با قلم تبلت مجددآنها را ویرایش نموده و عکس های جدید را مجدد در تبلت در پرونده ذخیره کند.
    ارسال پیامک یادآوری مصرف داروها به صورت اتوماتیک، ارسال اتوماتیک پیام یادآوری وقت ویزیت یکی یا دور روز قبل مراجعه ، ارسال پیامک تبریک و تسلیت ، ارسال پیامک تخفیفات و اطلاعیه های مطب و ..
    تعیین وقت ویزیت های بعدی در بخش وقت دهی نرم افزار و مشاهده روزانه وقت های ویزیت توسط منشی و ارسال پیامک های روزانه یادآوری وقت ویزیت از روی آن
    امکان گزارشگیری مالی روزانه، هفتگی و ماهانه یا در هر بازه زمانی برای پزشک
    استفاده همزمان چند پزشک در کلینیک حتی با وجود تنها یک منشی در کلینیک (تحت شبکه بودن نرم افزار)
    پزشک محترم وجود یک نرم افزار روان و کارآمد که با تمامی سحت افزارهای هوشمندسازی مطب سازگار باشد و دارای سرعت بالایی باشد حائز اهمیت می باشد. لذت استفاده از یک سیستم مکانیزاسیون مطب که کار را راحتتر نموده و رضایت منشی و پزشک را دربر داشته باشد را می توان در نرم افزار مطب طراحان طب یافت.
    تلفن :۰۲۱۶۶۴۳۵۱۲۹
    موبایل : ۰۹۱۲۰۳۳۹۱۹۶ – ۰۹۱۲۰۳۳۹۱۹۵
    سایت:



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (20.04.2024)
    Free PHP Counter