اجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجداره

اجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجدارهاجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجداره

اجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجداره


اجرای پارتیشنmdf تکجداره،نمایندگی پارتیشن MDf دوجداره:
پارتیشن تک جداره از قاب و جداره های MDF و شیشه تشکیل شده اند.که با توجه به سلیقه مشتریان ابعاد جداره می تواند به شکل ارتفاع کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و تا ارتفاع سقف قابل تغییر است.MDF استفاده شده در این نوع پارتیشن ها به صورت ۱۶ میل هستند. این سیستم از پارتیشن های تک جداره خاصیت اجرا در هر ارتفاعی را دارند ولی برای درب ،ارتفاع ۲۰۰ سانتی متر به بالا پیشنهاد می گردد.
پارتیشن دوجداره با MDF های ۱۶ میلیمتری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است. ضخامت پارتیشن دو جداره حدودا ۱۲ سانتی متر میباشد که به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف اجرا می گردد.ارتفاع آنها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در این نوع پارتیشنها از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.
جهت اطلاع از محصولات و قیمت های آنها با ما در ارتباط باشید.(تصاویر پروژه های اجرا شده در کانال تلگرام قرار می گیرند.)

تماس:
همراه : حسن زاده ۰۹۱۰۷۵۰۰۱۷۰


RoyalPartition@Gmail.com
telegram: @RoyalPartition



  |     |     |     |  

» 1 Online
» 1 Today
» 0 Yesterday
» 1 Week
» 1 Month
» 1 Year
» 1 Total
Record: 1 (16.04.2024)
Free PHP Counter