تیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرول

  •  
    •    استان: مرکزی
    •    شهر: اراک
    •    محله: کیلومتر ۶ جاده تهران
    تیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرولتیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرول

    تیغه کرکره درب اتوماتیک هوشمند اراک ، تیغه آکرول


    کارخانه اراک رول برند برتر تولید انواع مقاطع آلومینیوم

    در این بخش قصد داریم اجزا ، کاربردها و مزیت های انواع کرکره برقی را بیان نماییم . امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی ، اهمیت استفاده از درهای اتوماتیک نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است . کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که مورد استفاده در درب و پنجره ها می باشد ، که بوسیله صفحات افقی به یکدیگر متصل شده اند و با بالا و پایین رفتن این صفحات افقی باز و بسته می شود.

    کرکره برقی بعنوان حفاظی در برابر باد و باران عمل می کند. خرید کرکره های برقی به این معنی است که شما در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانواده سرمایه گذاری کرده اید . برای اینکه درب منازل و یا سایراماکن به آسانی باز و بسته شود ، نصب درب اتوماتیک پیشنهاد می شود . بعنوان مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن در نیست . از دیگر مزایای استفاده از کرکره می توان به سازگار با همه شرایط جوی ، امنیت و عمر بیشتر نسبت به درهای قدیمی و سنتی اشاره کرد . لازم به ذکر است که قطعی برق نیز خللی در عملکرد کلی کرکره ایجاد نمی کند ، زیرا کرکره برقی با دست نیز قابل حرکت می باشد .

    کرکره ها در انواع ، اندازه و شکل های مختلفی وجود دارند که می توان آنها را به راحتی در مکان های مختلف به اجرا درآورد.

    کرکره برقی تا حد بسیار زیادی می تواند تضمین کننده و تامین کننده امنیت یک محیط باشد . این محصول دارای تیغه های مقاوم و مستحکم است که مواد سازنده آن ها در هر مدل با دیگری متفاوت است . بهینه کردن مصرف انرژی نیز یکی از مهم ترین نکات و ویژگی های یک کرکره اتوماتیک است . در کنار این ویژگی های مهم یک ویژگی دیگر به نام زیبایی نیز وجود دارد.

    اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی
    تیغه کرکره : تیغه همان بدنه اصلی کرکره ا ست که نمای کرکره را نیز می سازد و در جنس ها ورنگ های متنوع و مختلف موجود می باشد.
    موتور کرکره : موتور کرکره در واقع نوعی ماشین الکتریکی است که با برق کار می کند ، در واقع تامین کننده ی نیروی اصلی کرکره و هدایت کننده ی آن به بالا و پایین می باشد. موتورهای توبلار و ساید از انواع موتورهای کرکره برقی هستند.
    ریل : پروفیلی است U شکل که بصورت عمودی در دو طرف چپ و راست دهنه نصب می شود و رول تیغه ها در داخل آنها بالا و پایین می رود. ریل ها معمولا به صورت آلیازهای آهن و آلومینیوم ساخته می شوند .
    قوطی: برای نصب ریل کرکره باید در دو طرف آن، قوطی هایی با ابعاد مناسب نصب شود .
    صفحه پلیت : دو عدد صفحه که روی قوطی چارچوب جاگذاری شده و موتور و کرکره برقی روی آن سوار می شود. در واقع صفحه های نگه دارنده شفت از هر دو طرف هستند .
    شفت : لوله ای است که به یک سر آن موتور و به سر دیگر آن اندکپ متصل شده و رول تیغه کرکره بر روی آن قرار می گیرد . با چرخش شفت توسط موتور، رول کرکره به بالا و پایین کشیده می شود. شفت می تواند در سایزهای مختلف باشد.
    جا قفلی : این قطعه برای محافظت بیشتر کرکره استفاده می شود که می تواند به انتهای تیغه کرکره متصل شود.
    کاور موتور : در موتور های ساید ، چون در بیرون از شفت قرار می گیرند به خاطر زیبایی بیشتر ، محافظت آن در برابر بارش باران و برف و همچنین کاهش صدای آن ، یک کاور برای موتور اضافه می گردد .

    کرکره های مجهز به یو پی اس (UPS)
    UPS دستگاهی است که در کرکره برقی از آن به عنوان برق پشتیبان یا برق اضطراری استفاده می شود. این دستگاه ، برق را در دو باطری داخلی خود ذخیره کرده و برق موتور را در زمان قطع برق تامین می کند. نصب UPS، اختیاری است زیرا در کلیه موتورها ابزاری برای بالا و پایین بردن در مواقع قطع برق تعبیه شده است.

    کرکره برقی
    می توان از نقطه نظرهای گوناگونی ، کرکره های برقی را مورد بررسی قرار داد. رنگ بندی و هماهنگی کرکره برقی با نمای ساختمان نیز یکی از مواردی است که در انتخاب کرکره باید مورد توجه قرار گیرد.

    رنگ بندی کرکره برقی
    معمولاً کرکره های برقی فلزی (غیر شفاف) در کوره رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند. رنگ الکترو استاتیک همان رنگی است که به بدنه خودروها و یا لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی زده میشود. این متد رنگ آمیزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

    کرکره برقی سفید رنگ
    پرفروش ترین رنگ کرکره برقی همان رنگ سفید است. کد رال رنگ این کرکره ها ۹۰۱۶ است. این رنگ به انگلیسی Traffic White نامید می شود. اکثر کارخانجات تولید کننده کرکره برقی معمولاً همین کد رنگ را برای کرکره های سفید خود انتخاب می نمایند و می توان گفت ، این کد رنگ به یک استاندارد نانوشته برای رنگ سفید تبدیل شده است.

    مزیت رنگ سفید فروش بالای آن است و همین مورد باعث می شود که تیغه های سفید رنگ کرکره همیشه موجود باشند و در صورت نیاز به خرید این محصول ، نیازی نیست که برای تولید آن منتظر بمانید.

    یکی از کاربردهای کرکره های سفید رنگ نصب جلویپنجره های upvc است. اکثر چهارجوب های شیشه های دوجداره upvc سفید رنگ است و وقتی برای امنیت و ضد سرقت نمودن این پنجره ها جلوی آنها کرکره برقی نصب می شود ، هماهنگی رنگ چهارچوب و تیغه کرکره زیبایی خاصی به کار میدهد.

    قیمت کرکره برقی سفید رنگ
    در علم اقتصاد و فرمول های تولید ، همیشه با بالا رفتن تیراژ هزینه تولید کاهش می یابد. تیغه کرکره سفید رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و تولید روتین آن باعث شده که ارزان قیمت ترین تیغه کرکره در مقایسه با سایر رنگ بندی ها باشد.

    بعد از تیغه کرکره سفید ، رنگ کرم پرفروش ترین تیغه کرکره برقی به شمار می آید.
    این رنگ کرکره بخصوص در ساختمان های نما رومی مورد استفاده قرار می گیرد. بصورتیکه در بسیاری از پروژه هایی که سنگ نما ، از سنگ تراورتن یا سایر سنگ های کرم رنگ می باشد ، این رنگ تیغه کرکره بسیار پرفروش بوده است.

    کد های رنگ کرم بسیار متنوع است . از کد رال ۹۰۰۱ و ۹۰۰۳ گرفته تا کد ۱۰۱۳ برای تولید کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرد.

    ولی برای کرکره برقی های کرم نیز یک قانون و استاندارد نانوشته وجود دارد و آن هم کد رنگ ۱۰۱۳ است. امروزه اکثر کارخانجات تولید کننده کرکره برقی ، تیغه های کرم رنگ خود را با این کد رنگ تولید می کنند.

    انواع کرکره برقی
    کرکره برقی پارکینگ
    کرکره برقی مغازه
    کرکره برقی پنجره و بالکن
    کرکره برقی سوله
    کرکره برقی درب ضد سرقت

    کرکره برقی پارکینگ
    کرکره برقی ، یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم نصب می شود. یا ورودی رمپ های که دارای محدودیت فضا می باشند استفاده می شود.

    باید توجه داشت که درب کرکره ای پارکینگی چه به عنوان درب اصلی و چه بعنوان درب دوم ، نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد . در مجموع با توجه به اینکه کرکره بصورت رنگ آمیزی شده و بهمراه موتور نصب می شود بسیار سریعتر و البته ارزانتر و مقرون بصرفه تر از ساخت درب آهنی و نصب جک برقی پارکینگ می باشد.

    کرکره برقی مغازه
    امروزه دربهای مغازه های قدیمی که به صورت دستی حرکت می کردند منسوخ شده و درب های اتوماتیک کرکره ای جایگزین این نوع درب ها شده است .

    جهت انتخاب کرکره برقی مغازه باید دو مورد را در نظر داشته باشیم :
    انتخاب نوع تیغه کرکره با توجه ظاهر تیغه ، ابعاد کرکره و قیمت آن
    انتخاب موتور کرکره مناسب با توجه به ابعاد و وزن تیغه انتخابی و فضای موجود در بالای کرکره برقی جهت قرارگیری رول و موتور کرکره
    پرکاربردترین تیغه های کرکره برقی مغازه تیغه آلومینیوم و تیغه پلی کربن شفاف می باشند .تیغه پلی کربن ، برای کرکره برقی هایی با ابعاد حداکثر تا ۶ متر و تیغه آلومینیومی برای کرکره برقی هایی با ابعاد حداکثر تا ۱۲ متر قابل نصب می باشد. همچنین برای کرکره های کوچک و متوسط از تیغه آلومینیومی سایز ۸۰ و و برای کرکره های بزرگ ، از تیغه آلومینیومی سایز ۱۰۰ استفاده می شود .

    معمولاً برای کرکره های کوچک با وزن سبک موتور توبلار و برای کرکره برقی های متوسط و بزرگ از موتور ساید استفاده می شود .

    کرکره برقی پنجره
    یکی از انواع تکامل یافته و امروزی از کرکره برقی می باشد و کاربردهای فراوانی دارد . کرکره پنجره این روزها در اغلب ویلاها و منازل روبه رشد است و تقاضا برای آن هر روز بیشترمی شود . دلیل این امر زیبایی و نیز صرفه جویی در هدر رفتن انرژی است.کرکره اتوماتیک برقی برای محافظت از پنجره ها و راه های عدم نفوذ برای سارقان ساخته شده و دارای امنیت بسیار بالایی می باشد .

    کرکره اتوماتیک پنجره ای ، عایق مناسب برای جلوگیری از صدا ، حرارت و گرد و غبار محسوب می شود و علاوه بر امنیت می تواند منطبق با نمای ساختمان باشد و به زیبایی ساختمان شما بیفزاید

    در شهر های کلان و پر جمعیت و به خصوص صنعتی بهتر است از کرکره های برقی پنجره برای پوشش پنجره های منزل و یا ساختمان محل کارمان بهره ببریم زیرا در این گونه محیط ها دو عامل وجود دارد که موجب آزار و اذیت می شود . اول آلودگی صوتی و دوم گرد و خاک زیاد در هوا ، که به وسیله کرکره برقی پنجره به راحتی می توان میزان ورود گرد و خاک و یا آلودگی شدید صوتی را تا حد بسیار زیادی کم کنیم

    ویژگی های مهم کرکره برقی پنجره:

    ایجاد فضای آرام و خصوصی
    کرکره پنجره اتوماتیک محیطی آرام و خصوصی را برای شما ایجاد می کند. این کرکره ها دید بیرونی پنجره را از بین می برد.

    جلوگیری از ورود اشعه مضر خورشید
    کرکره پنجره اتوماتیک از ورود اشعه مضر خورشید جلوگیری می کند. و بدین ترتیب کنترل نور فضای داخل ساختمان و جدا کردن آن از محیط بیرون به راحتی انجام می گیرد.

    ذخیره کردن انرژی بوسیله کرکره برقی
    کرکره های برقی اتوماتیک از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. فضای داخل را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه می دارد.

    عایق باد و باران
    کرکره پنجره ای اتوماتیک به هنگام وقوع طوفان، باد، باران و سایر عوامل جوی ، به اختیار و کنترل شما به طور دستی با یک حرکت ساده و یا به طور اتوماتیک با استفاده از سنسورهای اتوماتیک ، بسته شده و یک حفاظ زیبا و با اطمینان ایجاد می کنند.

    ایجاد محیط مناسب برای خواب روزانه
    کرکره های اتوماتیک پنجره ، با کاهش نورمحیط مناسبی را برای خواب روزانه مهیا می نماید .

    کاهش صدا توسط کرکره برقی
    کرکره برقی پنجره ، آلودگی صدا از قبیل ترافیک و غیره را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

    ساختار تشکیل دهنده ی کرکره برقی پنجره عبارت است از :
    موتور کرکره برقی
    تیغه کرکره برقی
    موتور کرکره : موتور کرکره اتوماتیک پنجره ، از نوع توبولار (داخل لوله) است چون کرکره برقی پنجره تعداد باز و بسته شدن زیادی در طول شبانه روز ندارد و از نظر ظاهری نیز فضای کمتری را اشغال میکند و هم اینکه کمی ارزانتر از موتور ساید می باشد .
    تیغه های کرکره : تیغه کرکره اتوماتیک پنجره به طور کلی از ۲ نوع آلومینیوم و پلی کربن شفاف می باشد . هر دو نوع کرکره ، از نظر امنیتی در سطح یکسانی قرار دارند. ولی تیغه پلی کربن شفاف با توجه به خاصیت ضد ضربه بودن ، از نظر امنیتی در سطح بالاتری قرار دارد. نکته دیگری که در انتخاب نوع تیغه تاثیر گذار است این است که آیا کارفرما می خواهد که داخل پنجره از پشت تیغه کرکره برقی رویت شود یا خیر.

    کرکره برقی سوله
    بیشتر سوله ها در خارج از شهر قرار دارند ، در این نواحی وزش شدید باد وجود دارد ، در نتیجه گرد و غبار زیادی وارد سوله ها می شود . همچنین در صورت وزش باد شدید اگر تیغه به کار برده شده در کرکره سبک باشد به راحتی شروع به تکان خوردن و ایجاد سر و صدا می کند . حتی در طوفان های شدید دیده شده که تیغه های ضعیف با توجه به فشار زیاد باد آسیب دیده اند.

    پرکاربرد ترین تیغه های کرکره جهت سوله های انبار و کارخانه، تیغه کرکره آلومینیومی و تیغه کرکره پلی کربن شفاف می باشد .

    نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که قیمت تیغه کرکره پلی کربن شفاف بسی



      |     |     |     |  

    » 1 Online
    » 1 Today
    » 0 Yesterday
    » 1 Week
    » 1 Month
    » 1 Year
    » 1 Total
    Record: 1 (25.04.2024)
    Free PHP Counter